HoReCa Management Academy
Szkolenia i Konsultacje w Gastronomii i Hotelarstwie

General Manager Horeca - założenia

  • DO KOGO KIERUJEMY SZKOLENIE: szkolenie GENERAL MANAGER HORECA to zaawansowany kurs menedżerski. Skierowany do osób, które ukończyły szkolenie Manager HoReCa w naszej Akademii z pozytywnym wynikiem egzaminu końcowego, oraz do menedżerów z udokumentowanym minimum rocznym stażem pracy w gastronomii lub hotelarstwie. WZÓR - zaświadczenia do pobrania.
  • CEL SZKOLENIA: podniesienie kwalifikacji w zakresie zarządzania, psychologii tworzenia zespołu, organizacji pracy zespołu, tworzenia systemu Customer Relationship Management w gastronomii i hotelarstwie.
  • METODY PROWADZENIA ZAJĘĆ: wykłady, dyskusje, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe.
  • TRENERZY: szkolenia General Manager HoReCa prowadzone są przez trenerów z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim w branży gastronomicznej i hotelarskiej oraz wykształceniem w zakresie zarządzania relacjami z klientem- Customer relationship management.
  • MIEJSCE I CZAS PROWADZENIA ZAJĘĆ: szkolenie organizujemy w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście. Szkolenie trwa 4 dni w trybie tygodniowym, w godzinach: 9:00- 17:00.
  • MATERIAŁY: Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz elektroniczne prezentacje multimedialne.
  • ILOŚĆ MIEJSC NA SZKOLENIU OGRANICZONA: grupy od 5 do 12 osób.
  • EGZAMIN: praktyczny w formie zadań z zakresu: zarządzania, planowania pracy, marketingu, Public Relation, Customer Relationship Management.
  • CERTYFIKAT: w języku polskim i angielskim wydajemy po złożeniu egzaminu z wynikiem pozytywnym.
  • OPIEKA „POSZKOLENIOWA”: uczestnikom szkoleń menedżerskich, po ich ukończeniu zapewniamy bezpłatne warsztaty degustacji wina, kawy, herbaty, kulinarne, kuchni molekularnej oraz dekoracji stołów organizowane przez naszą Akademię.

 

Koszt szkolenia: 1250 zł /os.

cena zawiera: materiały szkoleniowe, certyfikat,
przerwę kawową, konsultacje i opiekę poszkoleniową.


 

 

ADRESY SZKOLEŃ:
WARSZAWA - Centrum Konferencyjne JUPITER, ul. Towarowa 22
KRAKÓW - Hotel CONRAD, ul. Josepha Conrada 29
WROCŁAW - Hotel SCANDIC, ul. Piłsudskiego 49/57
POZNAŃ - Biurowiec DELTA, ul. Towarowa 35
GDAŃSK - Hotel AMBER, ul. Powstańców Warszawskich 45
KATOWICE - Restauracja STARE i NOWE, ul. Chorzowska 7b

 


Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Do kogo kierujemy szkolenie: szkolenie GENERAL MANAGER HORECA w HoReCa Management Academy to zaawansowany kurs menedżerski, który skierowany jest do osób, które ukończyły szkolenie Manager HoReCa w naszej Akademii z pozytywnym wynikiem egzaminu końcowego.

Cel Szkolenia: podniesienie kwalifikacji w zakresie zarządzania, psychologii tworzenia zespołu, organizacji pracy zespołu, tworzenia systemu Customer Relationship Management w gastronomii i hotelarstwie.

Metody prowadzenia zajęć: wykłady, dyskusje, case study, ćwiczenia indywidualne i grupowe.

Trenerzy: szkolenia General Manager HoReCa prowadzone są przez trenerów z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim w branży gastronomicznej i hotelarskiej oraz wykształceniem w zakresie zarządzania relacjami z klientem- Customer relationship management.

Miejsce i czas prowadzenia zajęć: szkolenie organizujemy w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście. Szkolenie trwa 4 dni, od wtorku do piątku w godzinach: 9:00- 17:00.

Materiały: Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie papierowej oraz elektroniczne prezentacje multimedialne.

Egzamin: teoretyczny w formie testu i praktyczny w formie losowych zadań z zakresu: zarządzania, planowania pracy, marketingu, Public Relation, Customer Relationship Management.

Certyfikat: w języku polskim i angielskim wydajemy po złożeniu egzaminu z wynikiem pozytywnym.

Opieka „poszkoleniowa”: uczestnikom szkoleń menedżerskich, po ich ukończeniu zapewniamy bezpłatne warsztaty degustacji wina, kawy, herbaty, kulinarne, kuchni molekularnej oraz dekoracji stołów organizowane przez naszą Akademię.