Program tajemniczy gość
Program Tajemniczy Gość jest efektem naszej troski o satysfakcję Państwa gości w restauracjach, hotelach i kawiarniach. Jego celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi. To skuteczny system w utrzymania optymalnego poziomu i weryfikacji obsługi.
NA CZYM POLEGA PROGRAM TAJEMNICZY GOŚĆ I JAK PRZEBIEGA JEGO REALIZACJA.
Procedura działania:
1. Na Państwa zlecenie koordynator badania opracowuje harmonogram i plan realizacji projektu, jak również kwestionariusz oceny.
2. Następnie nasi audytorzy wcielają się w rolę klientów podając się obsłudze za gości w Państwa restauracji, hotelu czy kawiarni.
Mogą być oni gośćmi odwiedzającymi Państwa obiekty gastronomiczne, mogą również nawiązywać kontakt z Państwa pracownikami przez telefon, e-mail lub fax np. dzwoniąc do recepcji lub działu szkoleń i konferencji w Państwa hotelu.
3. Program kończy się analizą uzyskanych danych oraz pisemnym raportem.
KORZYŚCI WYNIKAJĄCE Z WDROŻENIA PROGRAMU TAJEMNICZY GOŚĆ:
Obiektywna ocena poziomu jakości obsługi:
-ocena personelu pod kątem ich postaw, kwalifikacji i umiejętności.
Ocena systemu i organizacji pracy:
- czas obsługi, obieg dokumentów, skuteczność działań, skuteczność wdrażanych procedur,
- wskazanie mocnych i słabych stron personelu w komunikacji z gościem.
WSPARCIE ISTNIEJĄCEGO W PAŃSTWA LOKALU SYSTEMY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ: Program „Tajemniczy gość’ ma na celu ukazanie tych punktów w systemie obsługi klienta, w których można poprawić jakość obsługi lub ją zmienić w celu wyeliminowania błędów. Poprzez połączenie programu z systemem wynagradzania i premiowania personelu otrzymujemy skuteczny system motywowania pracowników do osiągania najwyższych wyników w obsłudze i osiągania zadowolenia gości w Państwa lokalu gastronomicznym lub hotelarskim.
SZCZEGÓŁOWĄ OFERTĘ ORAZ WYCENĘ PROGRAMU TWORZYMY INDYWIDUALNIE DLA PAŃSTWA POTRZEB.